۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۰۰

با برگزاری انتخابات در تاشکند؛

تکلیف خادم در هیات رئیسه فیلا فردا مشخص می‌شود

تکلیف خادم در هیات رئیسه فیلا فردا مشخص می‌شود

انتخابات هیأت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی با حضور 20 نامزد صبح روز يكشنبه 16 شهریور ماه در هتل رادیسون تاشکند ازبکستان برگزار می شود. امیررضا خادم از ایران نیز در کنار سایر رقبا برای نشستن روی یکی از صندلی های هیات رئیسه رقابت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این کنگره علاوه بر برگزاری انتخابات هیأت رئیسه، انتخابات برای تعیین رئیس فیلا، با حضور نناد لالوویچ تنها نامزد این پست برگزار می شود.

20 نامزد از سراسر دنیا برای عضویت در هیأت رئیسه فیلا رقابت می کنند که هه گه دوش از مجارستان، مامیاشویلی از روسیه، روزيف از ازبكستان،‌ زنوف از بلغارستان، مارينا پليكانو از ايتاليا، فواد مسكوت رئيس كنفدراسيون كشتي آفريقا از مراكش، البروس تديف از اوكراين، هديكه تومي ياما از ‍‍ژاپن، جاكا راهالا از فنلاند، پدرو گاما فيلو از برزيل، داگوادورج از مغولستان،‌ راج سينگ از هند،‌ كارل مارتين ديتمن از آلمان،‌ دانيل ايگالي از نيجريه،‌ حامد عبدالكريم از عراق،‌ نستور راويلسون از ماداداسگار، آلونه سار از سنگال،‌ نئول سامپسون از جامائيكا و پرانس واندي از سيرالئون در کنار امیررضا خادم نماینده ایران رقابت می کنند.

اعضای هیأت رئیسه فیلا 18 نفر می باشند که گفته مي شود در تاشكند رقابت برای 8 صندلی می باشد که از میان آن ها باید حتما یک نفر زن باشد. ضمنا در نهايت از ميان اين نفرات از هر قاره تنها دو نفر بايد در ميان نفرات منتخب هيئت رئيسه حضور داشته باشند.


 

کد خبر 2361555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha